Persbericht: Expert Advies van Paula’s Choice

Posted by Linda Canter | June 23, 2015 0

Goed nieuws voor iedereen met huidproblemen. Één van mijn favoriete huidverzorgingsmerken, Paula’s Choice, heeft een nieuw onderdeel op hun website. Met het Expert Advies kan je alles lezen over huidproblemen en hoe je ze op kan lossen.

Paula Begoun is Amerika’s meest bekende criticus en recensent op het gebied van huidverzorgingsproducten en de bijbehorende claims van fabrikanten. Op basis van wetenschappelijke onderzoeken naar o.a. ingrediënten ontwikkelde zij haar eigen lijn huidverzorgingsproducten onder de naam Paula’s Choice. Ook verzamelde zij een schat aan nuttige informatie over veel voorkomende huidproblemen en de do’s en don’ts op het gebied van de huid en huidverzorging. Via het menu Expert Advies op de website van www.paulaschoice.nl is deze informatie toegankelijk voor een ieder die waardevolle tips zoekt bij tal van huidkwesties.

Paula's-Choice-Earth-Sourched-huidverzorging-01

Heb je last van rimpels, een extreem droge, vette of gevoelige huid, rosacea, puistjes, littekens of pigmentvlekken? Via het menu Expert Advies op de website van Paula’s Choice vind je een schat aan informatie die je kan helpen om jouw specifieke huidtype de juiste verzorging te geven en bij het oplossen van diverse huidproblemen.

Handige tips, veel besproken mythes en waardevolle weetjes

Het menu Expert Advies belicht echter niet alleen huidproblemen, maar biedt ook handige tips bij tal van veel voorkomende vragen op het gebied van de dagelijkse huidverzorging voor het gezicht en lichaam: van een stappenplan voor de perfecte manier van het aanbrengen van een zelfbruiner, alles over de zon en SPF’s, handige make-up tips om het beste uit je looks te halen, veel besproken mythes op het gebied van huidverzorging tot aan het uitlichten van cosmetische ingrediënten (INCI’s) en hun werking op de huid. Bij specifieke huidproblemen biedt het menu Expert Advies tevens oplossingen in de vorm van doeltreffende producten uit de lijn van Paula’s Choice.

Hannah-&-Paula's-Choice-dagcreme-met-SPF-02

Persoonlijk huidadvies op maat

Het Paula’s Choice Onderzoeksteam doet zijn uiterste best om iedereen optimaal te helpen bij het vinden van de allerbeste oplossingen en producten voor zijn of haar huid. Voor de beoordeling van schoonheidsproducten maken zij gebruik van op wetenschappelijk onderzoek gebaseerde criteria en doen dat eerlijk en weloverwogen. Voor specifieke vragen en een persoonlijk huidadvies op maat kan tevens contact worden opgenomen met de huidverzorgingsexperts van de Paula’s Choice klantenservice via info@paulaschoice.nl of telefonisch via 020-3458426.

PS: Mijn favoriete mascara is ook van Paula’s Choice. Check hier mijn review over de Mega Lenght mascara.